سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

دومین شکست شاگردان دایی در چهارمین بازی


تیم فوتبال پرسپولیس برابر ملوان انزلی تن به شکست داد تا دومین شکست خود را در 4 بازی اول لیگ تجربه کند.


هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس به پایان رسید که این بازی 2 بر یک به سود ملوان خاتمه یافت.

در این دیدار که از ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شده بود، مهرداد اولادی (6) و محسن یوسفی (43) برای ملوان گلزنی کردند و تک گل پرسپولیس را رضا نوروزی (18) از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این اولین پیروزی ملوانی‌ها بود که به دست آمد و شاگردان نصرت ایراندوست با این پیروزی 5 امتیازی شدند و به رتبه هشتم جدول رده‌بندی رسیدند. پرسپولیس نیز 4 امتیازی باقی ماند و به رتبه یازدهم جدول سقوط کرد و دومین شکستش را در لیگ چهاردهم پذیرفت.



تاریخ : پنج شنبه 93/5/30 | 1:34 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

هفته چهارم لیگ برتر فوتبال

دومین شکست شاگردان دایی در چهارمین بازی


تیم فوتبال پرسپولیس برابر ملوان انزلی تن به شکست داد تا دومین شکست خود را در 4 بازی اول لیگ تجربه کند.


 

هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملوان و پرسپولیس به پایان رسید که این بازی 2 بر یک به سود ملوان خاتمه یافت.

در این دیدار که از ساعت 18 در ورزشگاه تختی انزلی آغاز شده بود، مهرداد اولادی (6) و محسن یوسفی (43) برای ملوان گلزنی کردند و تک گل پرسپولیس را رضا نوروزی (18) از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این اولین پیروزی ملوانی‌ها بود که به دست آمد و شاگردان نصرت ایراندوست با این پیروزی 5 امتیازی شدند و به رتبه هشتم جدول رده‌بندی رسیدند. پرسپولیس نیز 4 امتیازی باقی ماند و به رتبه یازدهم جدول سقوط کرد و دومین شکستش را در لیگ چهاردهم پذیرفت.

 





تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 8:40 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

سوارز: می‌توانم در ال‌کلاسیکو به میدان بروم


مهاجم اروگوئه‌ای جدید کاتالان‌ها اعتراف کرد هرگز تصور نمی‌کرده بتواند روزی با پیراهن بارسلونا در میادین حاضر شود.


لوئیز سوارز که شب گذشته (دوشنبه) اولین بازی‌اش را به عنوان بازیکن بارسلونا در جام خوان گامپر برابر تیم لئون مکزیک انجام داد، گفت: می‌خواهم از مسئولان باشگاه بارسلونا و تمام اعضای آن، به خصوص لوئیس انریکه، مربی تیم به خاطر اعتمادی که به من نشان دادند و مرا حمایت کردند، تشکر کنم. می‌خواهم از روزهای حضورم در بارسلونا و هیجانی که در میان بازیکنان این تیم وجود دارد، لذت ببرم. سال‌ها بود که می‌خواستم برای بارسلونا بازی کنم و این رؤیا سرانجام برایم محقق شد. بازی در بارسلونا رؤیای تمام پسربچه‌هاست. هرگز فکر نمی‌کردم که روزی به این آرزویم برسم و به همین دلیل وقتی پیشنهاد بازی در بارسلونا را دریافت کردم، لحظه‌ای برای پذیرش آن تردید نکردم.
به نقل از تسنیم، سوارز 27 ساله که ماه گذشته با قراردادی 88 میلیون یورویی از لیورپول به بارسلونا پیوست، با اشاره به پیروزی 6 بر صفر بارسلونا برابر لئون در جام خوان گامپر، افزود: این بازی برای من یک شروع هیجان‌انگیز را رقم زد. من پیش از این هرگز در نیوکمپ بازی نکرده‌ بودم و به همین خاطر بازی در آن و دیدن هواداران جالب بود. همه چیز باورنکردنی بود. هرگز تصور نمی‌کردم که روزی چنین اتفاق زیبایی برایم رخ دهد.

مهاجم تیم ملی اروگوئه که به خاطر محرومیت فیفا تا سوم آبان اجازه ندارد برای بارسلونا در یک بازی رسمی به میدان برود، تصریح کرد: ستاره‌ها در آسمان هستند. من اینجا هستم تا فقط هر کاری که از دستم برمی‌آید برای تیم انجام دهم. بازی در کنار نام‌های بزرگی مانند لیونل مسی و نیمار به آدم انگیزه می‌دهد اما همه بازیکنان در تیم نقش دارند. سرمربی تیم به من چیزهایی گفته است اگرچه هنوز فرصتی پیش نیامده است که ما یک گفت و گوی مفصل داشته باشیم. او روی بازی با الچه تمرکز دارد. زمانی که بخواهم اولین بازی رسمی‌ام را انجام دهم با او مفصل صحبت خواهم کرد.
سوارز در پاسخ به سوالی درباره جنجالش در جام جهانی و ماجرا گاز گرفتن جورجو کیه لینی،‌ تأکید کرد که به مسئولان باشگاه اطمینان خاطر داده که چنین حادثه‌ای تکرار نمی‌شود: «این یک مسئله شخصی است که ترجیح می‌دهم وارد آن نشوم اما باید بگویم که با مسئولان باشگاه صحبت کرده‌ام تا به آنها اطمینان خاطر بدهم، چنین اتفاقی تکرار نمی‌شود. روان‌شناسم به من گفت که مراتب عذرخواهی‌ام را اعلام کنم و این کار را هم انجام دادم. حالا می‌خواهم به کارم ادامه دهم و روی فوتبال تمرکز کنم».
وی ادامه داد: مطمئناً من بعد از ماجرای گاز گرفتن کیه‌لینی نگران بودم، نه فقط نگران انتقالم به بارسلونا بلکه نگران اعتبار فردی‌ام. اما آن ماجرا به تاریخ پیوسته است.
سوارز می‌تواند اولین حضورش را در ال‌کلاسیکو درست یک روز پس از پایان محرومیتش تجربه کند. او در این خصوص گفت: اولین بازی‌ام را برابر رئال انجام می‌دهم؟ هنوز زمان زیادی تا آن موقع باقی مانده است اما فکر نمی‌کنم که از نظر آمادگی جسمانی مشکلی داشته باشم بلکه مهم تطبیق پیدا کردن با تیم است. اگر از نظر وضعیت جسمانی مشکلی نداشته باشم فکر نمی‌کنم که مانعی برای حضورم در ال‌کلاسیکو وجود داشته باشد.



تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 4:32 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

دفاعیه کاتالان‌ها رد شد؛

بارسا تا سال 2016 از خرید بازیکن محروم شد


فیفا دفاعیه تیم فوتبال بارسلونا را نپذیرفت و این باشگاه یک سال از خرید بازیکن محروم شد.


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به خاطر تخلفات گسترده در زمینه خرید بازیکنان نوجوان، بر اساس حکم فیفا تا فصل نقل و انتقالات زمستانی سال 2016 حق خرید بازیکن نخواهد داشت.

کاتالان ها امروز در مقر فیفا سعی کردند که در مقابل این پرونده از خود دفاع کنند اما به توفیقی دست نیافتند و پس از پایان فصل نقل و انتقالات تابستانی 2014 تا یک سال حق خرید بازیکن نخواهند داشت. بدین ترتیب آنها نه در زمستان و نه در تابستان آینده حق خرید بازیکن نخواهند داشت.

بارسا به دلیل رعایت نکردن قوانین در زمینه خرید بازیکنان نوجوان با این تنبیه مواجه شده است. در ابتدا این محرومیت برای تابستان 2014 اعمال شده بود اما پس از درخواست فرجام خواهی بارسا این محرومیت به حالت تعلیقی درآمد و حالا دوباره توسط فیفا به صورت رسمی تائید شده است.





تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 4:25 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

افسران - از خجالت دست مجروحت آقا ، جانبازی ام پنهان می کنم...




تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 4:19 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

تکلیف قهرمانی در دیدار برگشت مشخص خواهد شد

تساوی مادریدی‌ها در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا


دیدار رفت سوپر جام اسپانیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید.


 

رئال مادرید و آتلتیکو مادرید بامداد امروز (چهارشنبه) در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سرنوشت این جام به بازی برگشت کشیده شود.
دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و کمتر تلاشی برای گل زدن در نیمه نخست انجام دادند. در نهایت موقعیت‌های دو تیم در نیمه نخست به جایی نرسید تا این نیمه با ‌ تساوی بدون گل به پایان برسد.
در آغاز نیمه دوم کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت تا خامس رودریگس را به جای کریستیانو رونالدو به زمین مسابقه بفرستد. رئال در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و چندین بار تا آستانه گلزنی پیشرفت تا این که در نهایت در دقیقه‌ 80 خامس رودریگس کلمبیایی موفق شد اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود. رائول گارسیا، ها‌فبک آتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه‌ 88 گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا هفته‌ آینده در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می‌شود و آتلتیکو مادرید با کسب یک تساوی بدون گل نیز فاتح این جام خواهد شد.
آتلتیکو مادرید فصل گذشته توانست پس از سال‌ها به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یابد. رئال مادرید نیز موفق شد با برتری دو بر یک برابر بارسلونا قهرمان جام حذفی این کشور
کوپا دل ری شود.

 




تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 11:25 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

صحنه های شرم آور روی سکوهای آزادی

گزارش تصویری‌درگیری صادقی بابستگان قلعه‌نویی


امیرحسین صادقی در پایان دیدار استقلال و سایپا بحثی جدی با قلعه نویی انجام داد و در وی ای پی ورزشگاه مورد حمله یک هوادار استقلال که البته رابطه سببی با امیر قلعه نویی دارد قرار گرفت .


 

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته در پایان بازی استقلال و سایپا صحنه های نا خوشایندی درورزشگاه آزادی اتفاق افتاد و این 4 تصویر روند رخ دادن این اتفاق را نشان می دهد.

امیرحسین صادقی در پایان مسابقه بحثی جدی با قلعه نویی انجام داد و در وی ای پی ورزشگاه مورد حمله یک هوادار استقلال که البته رابطه سببی با امیر قلعه نویی دارد قرار گرفت .




تاریخ : چهارشنبه 93/5/29 | 11:22 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

ترکیب استقلال برای دیدار برابر سایپا مشخص شد


11 بازیکن اصلی تیم فوتبال استقلال برای دیدار مقابل سایپا مشخص شدند.


امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم فوتبال استقلال برای دیدار هفته چهارم مقابل سایپا را اعلام کرد که بر این اساس، محسن فروزان، هرایر مگویان، هاشم بیک‌زاده، میلاد فخرالدینی، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، یعقوب کریمی، کرار جاسم، محمد قاضی، سجاد شهباززاده و آرش برهانی برای آبی‌پوشان بازی خواهند کرد.
این دیدار ساعت 19:15 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.



تاریخ : سه شنبه 93/5/28 | 6:45 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

erw.jpg

sr5t.jpg




تاریخ : سه شنبه 93/5/28 | 5:37 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

افسران - گفتم غم تو دارم ... گفتا به " جهنم "




تاریخ : سه شنبه 93/5/28 | 3:47 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب