سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افسران - "شهیدمحمدجهان " آرا...




تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 10:45 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

شهید علی صیاد شیرازی:

عظیم ترین نعمت خداوند را نعمت ولایت می دانم و استحکام در پیوند

با ولایت را ضمانت بخش و عاقبت بخیری میپندارم فلذا نه تنها با قلب

و زبان بلکه در عمل کوشیده ام ارادتم را به ولایت به ثبوت برسانم

و از خداوند متعال مسئلت دارم مرا در این امر مهم یاری فرماید.



موضوع مطلب : سرداران




تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 10:44 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

افسران - عشق یعنی یه پلاک!!!!!

هفته دفاع مقدس گرامی باد




تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 10:43 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  

 

نتایج لیگ قهرمانان اروپا؛

شروع طوفانی رم در شب پیروزی بارسا و بایرن


بایرن مونیخ حساس ترین بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا را در لحظات آخر ار منچسترسیتی سخت کوش برد.


 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن که در مقابل من سیتی به مشکل خورده بود در نهایت با گل ژروم بواتنگ در دقیقه 90+2 حریف را شکست داد، این در حالی است که در دیگر بازی این گروه آ اس رم شروع فوق العاده‎ای داشت و 5-1 زسکا را در هم کوبید.



در گروه F بارسلونا با تک گل پیکه (30) آپوئل نیکوزیا را برد و آژاکس و پی اس جی هم به تساوی 1-1 رسیدند. در این بازی جذاب در آمستردام ابتدا کاوانی برای پی اس جی گل زد اما شونه بازی را مساوی کرد تا بارسا صدرنشین مسابقات روز اول این گروه باشد.


اما در گروه G دیگر تیم آلمانی، شالکه در لندن شگفتی ساز شد و چلسی را 1-1 متوقف کرد. برای چلسی ابتدا فابرگاس (11) گل زد اما هونته لار مهاجم هلندی شالکه در دقیقه 62 بازی را مساوی کرد. بازی دیگر این گروه بین اسپورتینگ لیسبون و ماریبور هم 1-1 مساوی شد.
 


در گروه F بازی ها هم پورتو با شش گل باته بوریسوف را برد و اتلتیک بیلبائو و شاختار با هم به تساوی بدون گل رسیدند.

 





تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 10:7 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

جام جهانی والیبال - 2014 لهستان

آلمان 3 - ایران 0/ کار تیم ملی والیبال سخت شد


تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان تن به شکست داد تا کارش برای رسیدن به نیمه نهایی مسابقات جهانی سخت شود.


 

تیم ملی والیبال ایران که برای اولین بار در تاریخ موفق شده به جمع شش تیم برتر مسابقات قهرمانی جهان راه یابد، در اولین دیدارش از مرحله سوم رقابتها برابر آلمان قرار گرفت و با نتیجه 3-0 شکست خورد.

با این باخت کار تیم ملی والیبال ایران برای صعود به نیمه نهایی بسیار سخت شد.

به گزارش ایسنا،ایران در آخرین بازی خود در مرحله سوم در حالی ساعت 22 و 55 دقیقه پنجشنبه(امشب) به مصاف فرانسه می رود که این تیم در بازی اول آلمان را به راحتی 3-0 برده است. ایران برای صعود به نیمه نهایی به یک برد قاطعانه مقابل فرانسه احتیاج دارد.

ست اول؛ 25-15 آلمان

ایران با امیر غفور، محمد موسوی، سعید معروف، عادل غلامی، میرزاجانپور و فرهاد ظریف بازی را شروع کرد.

هر چند در شروع ست اول آلمانها در دریافت متزلزل نشان می دادند اما تیم ایران کمی شتابزده به نظر می رسید و تمرکز لازم را نداشت. در نبرد روی تور آلمانها موفق تر بودند و به بازی آمدن میلاد عبادی پور، شهرام محمودی و مهدی مهدوی هم بی نتیجه ماند.

تیم ایران که از قالب اصلی اش خارج شده بود و سرویس هم زیاد خراب می کرد، ست اول را 25 بر 15 باخت.

ست دوم؛ 25-21 آلمان

در شروع ست دوم باز برتری با آلمان بود، هر چند ایران اجازه نمی داد اختلاف امتیاز زیاد شود. دفاع ایران روی کارهای سرعتی آلمان جا می ماند اما وقتی غلامی به خط سرویس رفت و موسوی به همراه غفور و میرزاجانپور در دفاع روی تور قرار گرفتند ایران بالاخر 11-10 جلو افتاد.

اما میرزاجانپور از منطقه عقب زمین پایش روی خط رفت و در ادامه آبشار غفور هم دفاع شد تا آلمان 16- 14 از ایران جلو بزند. آلمان این برتری را تا پایان حفظ کرد تا ست دوم هم به سود ژرمن ها تمام شود.

ست سوم؛ 25- 19 آلمان

وقتی آرمین تشکری به جای غلامی به بازی آمد ورق برای ایران برگشت. با دفاع خوب آرمین تشکری و فرهاد قائمی، ایران وقت استراحت فنی اول را 8 بر 7 به سود خود کرد و در ادامه 12-9 برتری با ایران بود اما ایران به شکل عجیبی روی این امتیاز گیر کرد و آلمان 7-8 امتیاز پیاپی گرفت. آلمان قدر این برتری را می دانست و تا پایان فاصله امتیازی را حفظ کرد تا ست سوم و این بازی را برنده شود.



تاریخ : پنج شنبه 93/6/27 | 10:7 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

پادشاهان اروپا در سانتیاگو برنابئو

رئال - اتلتیکو؛ خروج از جهنم


در حساس ترین بازی امشب پادشاهان اروپا، دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید، در دربی مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، این سومین دیدار دو تیم در طول سال 2014 است. اتلتیکو فصل گذشته موفق شد قهرمان لالیگا شود و این در حالی بود که رئال موفق به کسب دسیما در وقت های اضافه شد. با این حال، دربی مادرید بین دو تیم بسیار نزدیک پیگیری شد. در سال 2014، رئال 3 بار و اتلتیکو 1 بار موفق به پیروزی شده است. آخرین پیروزی متعلق به اتلتیکو است که در بازی برگشت سوپرکاپ موفق شد 1-0 رئال را با گل مانژوکیچ شکست دهد و قهرمان سوپرکاپ اسپانیا شود.

شاگردان سیمئونه فصل را با تساوی مقابل سوسیداد و پیروزی مقابل ایبار شروع کردند و 4 امتیاز دارند. مهم ترین غایب آنها کریستین رودریگز است که در جریان دیدار اروگوئه-کره جنوبی دچار مصدومیت شد و احتمالا در ترکیب تیمش حضور نخواهد داشت.

در دیگر سو، حضور رونالدو در ترکیب رئال در هاله ای از ابهام قرار دارد. او در دیدار دوستانه پرتغال شرکت نداشت ولی از دو روز پیش در تمرینات گروهی شرکت کرده و احتمالا بازی خواهد کرد. سامی خدیرا، دچار مصدومیت شدیدی شده و احتمالا تا 6 هفته ی دیگر آماده نخواهد بود. شاگردان کارلو آنچلوتی پس از شکست 4-2 مقابل رئال سوسیداد، باید در این دیدار پیروز شوند تا از شوک و فشاری که به دلیل شکست آن ها را احاطه کرده خارج شوند.





تاریخ : شنبه 93/6/22 | 12:52 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

دایی سراغ قرارداد فصل بعد نرفت

جزییات توافق مالی دایی با پرسپولیس


عزل دایی از سرمربیگری پرسپولیس با یک سوال همراه بود.تکلیف قرارداد سنگین وی چه می شود؟ سیاسی طی روزهای اخیر از توافق با نماینده دایی در کلیات این موضوع خبر داده ولی اینکه کلیات مورد بحث شامل چه مسایلی است را مطرح نکرده است.


به گزارش "ورزش سه"، دایی که تا پایان لیگ پانزدهم با پرسپولیس قرار داشت و باید طبق قرارداد بالغ بر 5 و نیم میلیارد تومان به او پرداخت می شد و مالیات آن نیز بر عهده باشگاه بود، بر خلاف تصورات اصلا سراغ قرارداد فصل بعد نرفته است. در صورتجلسه ای که نماینده وی با باشگاه پرسپولیس تنظیم کرده ، مقرر گردیده مطالبات فصل قبل او و نصف قرارداد این فصل (یک میلیارد و 50 میلیون ) توسط باشگاه به دایی پرداخت گردد. این همان کلیاتی است که از آن سخن به میان آمده و قرار است در جلسه دیگری نحوه پرداخت این وجه که با احتساب مطالبات فصل گذشته یک میلیارد و600 میلیون است مشخص شود. پرداخت مالیات این مبلغ هم بر عهده دایی است. کادر فنی علی دایی هم همین توافق را انجام داده اند.

نماینده دایی در این نشست مراتب گلایه شهریار از رفتارهای هیات مدیره را مطرح و سنگ اندازی ها را از دلایل مشکلات تیم دانسته است. او گفته است: علی آقا اعلام کرده من در توافق مالی طبق خواسته خودتان عمل میکنم اما سعی کنید در پرداخت مطالبات تیم تاخیر ایجاد نشود تا تاثیر آن را در روند کار ببینید.



تاریخ : شنبه 93/6/22 | 12:51 عصر | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

اولین 3 امتیاز از دست درخشان افتاد

پرسپولیس 1 - نفت م.سلیمان 1؛ به نفع دایی


پرسپولیس در یک بازی نه چندان با کیفیت، مقابل نفت مسجد سلیمان متوقف شد تا هواداران دایی همچنان اوضاع را در دست داشته باشند.


به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در آخرین بازی هفته هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 10 هزار تماشاگر به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان رفت که بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

هفته هشتم لیگ برتر، استادیوم آزادی تهران، تماشاچی: 10 هزار نفر
داور:حسین زرگر،کمک ها:سعید قاسمی،مهدی الوندی

اخطار: بنگر،علی عسگری(پرسپولیس)،محمودی،سلیمان فلاح،سالارزاده(نفت)

پرسپولیس: نیلسون، محسن بنگر، حمیدرضا علی عسگر، میثم حسینی(61- هادی نوروزی)، اومانیا، حسین ماهینی، مهدی طارمی، امید عالیشاه(84- افشین اسماعیل‌زاده)، رضا حقیقی(62- احمد نورالهی)، محمد عباس‌زاده و محمد نوری

نفت مسجد سلیمان: رضا محمدی، سعید سالارزاده، حامد محمودی، کیومرث چراغی، میلاد شیخ سلیمانی، حمید بوحمدان، محمود تیغ نورد، میلاد زنیدپور(74-عباس عسگری)، میلاد جعفری، میلاد سلیمان فلاح(85- فرزاد محمدی) و رضا درویشی(75- حسن مالکی)

شرح بازی:
پرسپولیس در حالی اولین صفحه بخش جدید دفتر خود را گشود که خبری از تحول و شوک در این تیم نبود.
اگر حضور حمیدرضا علی عسگر از ابتدای بازی در میدان و هادی نوروزی در نیمه دوم را از کل مجموعه فنی پرسپولیس حذف کنیم تنها تغییری که پرسپولیس در این روز کرده بود، تغییر افرادی بود که روی نیمکت فنی نشسته یا جلوی نیمکت ایستاده بودند.
پرسپولیس بسیار بد شروع کرد، اعتماد به نفس پایین بازیکنان باعث شده بود که ساده‌ترین و ابتدایی‌ترین اصول بازی مثل برآورد شدت وارده به توپ در ضربات ایستگاهی حتی کرنر فراموش شود. در 15 دقیقه ابتدایی عالیشاه و ماهینی در ارسال ضربات ایستگاهی و حقیقی در دفع توپ چنان ناتوان نشان دادند که وقتی پرسپولیس با شکست 1 ـ صفر به رختکن رفت همه آن را نتیجه بس عادلانه و منطقی می‌ دانستند.
در نیمه دوم با آمدن هادی نوروزی و تغییرات فنی در پرسپولیس، شاهد یک تحول 15 دقیقه ای در سطح کیفی و فنی بازی شاهد بودیم. تغییری که با گل زیبای هادی نوروزی در دقیقه 55 به بار نشست و تساوی دو تیم را رقم زد. اما چند ضدحمله از طرف نفت مسجدسلیمان فضا را علیه درخشان کرد و در طرف مقابل حملات بدون پشتوانه فنی که فقط تعداد کرنر و درصد مالکیت توپ را برای پرسپولیس بالا می‌ برد بازی را به همان جایی رساند که نباید.

شرح گل‌ها:
صفر- 1(نفت)کیومرث چراغی خیلی زود توپ را به تور دروازه نیلسون رساند.
1-1 (پرسپولیس)تعویض طلایی حمید درخشان، هادی نوروزی، به محض ورود به زمین ضربه ایستگاهی اش را وارد دروازه رضا محمدی کرد.






تاریخ : شنبه 93/6/22 | 11:54 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

واکنش پژمان جمشیدی به اخراج دایی(اینستاگرام)


پژمان جمشیدی بازیکن سابق پرسپولیس و تیم‌ملی، متن بلندی را روی اینستاگرامش منتشر کرد و نسبت به تغییرات در پرسپولیس واکنش نشان داد.


به گزارش "ورزش سه"، متن این پیام به شرح زیر است:

با اتفاقات این چندروز پرسپولیس مجاب شدم نظر خودمو اینجا بنویسم تا شاید کمى آرام شوم.در بزرگى نام على دایى در فوتبال شکى نیست. همانطور که در بد بودن پرسپولیس این سالها شکى نیست.دایى بزرگوار میدانم که امسال تیمت از لحاظ مهره بسیار درتنگنا بودو دستت خالى اما على جان کاش درطول این سالها کمى خوددارتر بودى.
کاش می‌دانستى که همیشه نیاز به دادن جواب نیست، همانطور که در گذشته جوابت را در زمین میدادى. کاش یادمان نرود که طرفدار بیچاره(از جمله خودم) برد می‌خواهد. با آرامش،بااحترام.اختلاف شما و جناب مایلى کهن یا دیگرعزیزان،پرسپولیس و پرسپولیسى را آزار میدهد. حالا که هست کاش می‌ماند براى خودتان. می‌ماندبراى وقتى دیگر. اما چه می‌شود کرد که بعضیها را نمی‌شود دوست نداشت. دایى براى من از آن دسته دوست داشتنى هاست. مثل پروین مثل عابدزاده، مثل کریم، مثل نامجومطلق و مانند حمید علیدوستى.
پرسپولیس سالهاست که رنگ آرامش نمیبیند.سال 1377 شاگرد آقاى درخشان بودم در تیم ملى المپیک.از لحاظ فنى دوستش داشتم.بازیکن درخشان و ماندگارى هم درتاریخ پرسپولیس بودند و خواهند بود. اما به خودشان هم گفتم، با دایى خوب تا نشد. میشد شکل بهتر و حرفه اى ترى عمل کرد. اما این طبیعت فوتبال است.

بى شک درخشان کار سختى در پیش دارد چون شکل حضورش کمى بى مقدمه و آنى بود.در این چند روز هم شایعاتى مبنى بر حضور من در کادر ایشان بود که دراین مورد باید به صراحت بگویم،من،براى این نیمکت مقدس هنوز بسیار کوچکم. بااینکه در این سالها، عده اى رویش نشستند که در قواره آن نبودند ولى من که عظمتش را خوب میشناسم.
به على دایى عزیزو افشین خان پیروانى مهربان خسته نباشید میگم به خاطر تمام لحظاتى که براى تیم محبوبم تلاش کردند وآرزوى روزهاى درخشان دارم براى پرسپولیس و کادرفنى جدیدش.ودرآخر اعلام میکنم ،بااینکه به شخصه دست بوس تک تک بزرگان این باشگاه هستم ولى سربلندى پرسپولیس برایم از هر نامى بالاتراست. طرفدار همیشگى پرسپولیس پژمان






تاریخ : شنبه 93/6/22 | 11:53 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

والیبال قهرمانی جهان - لهستان

پیروزی قاطع والیبال ایران برابر شاگردان ولاسکو


تیم ملی والیبال ایران در دومین دیدارش در مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر آرژانتین به پیروزی رسید.


تیم ملی والیبال ایران امروز در دومین بازی مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت 16:40 دقیقه به وقت بیدگوشچ و 19:10 دقیقه به وقت تهران در بازی حساسی مقابل آرژانتین قرار گرفت و توانست با حساب 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد. شاگردان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 15، 25 بر 23 و 25 بر 16 آرژانتین را مغلوب کردند و جمع امتیازهای خود را به عدد 11 رساندند. پیش از شروع این مسابقه دو تیم به دلیل چهلمین روز درگذشت حسین معدنی، مربی فقید تیم ملی والیبال ایران یک دقیقه سکوت کردند.

آرژانتین، تیمی به سرمربیگری خولیو ولاسکو؛ نامِ آشنای والیبال جهان؛ مردی که سه سال هدایت تیم ایران را برعهده داشت و ظرافت‌های بازی ایران را به خوبی می‌شناسد، اما این شناخت کمکی به آرژانتینی‌ها نکرد که حداقل یک امتیاز از ایران بگیرند. این مسابقه در حالی برگزار شد که ایران در نخستین مسابقه دور دوم خود با نتیجه 3 بر یک استرالیا را شکست داد و جمع امتیازهای خود را به عدد 8 رساند. این در حالی بود که آرژانتینی‌ها در نخستین مسابقه این دور با نتیجه 3 بر یک مغلوب فرانسه شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس، آرژانتینی‌ها فقط یک بار در مسابقات قهرمانی جهان به مدال رسیدند و آن هم به سال 1982 بر می‌گردد که میزبانی رقابت‌ها را بر عهده داشتند و به مدال برنز دست یافتند. این تیم که در رده نهم رده بندی فدراسیون بین المللی والیبال قرار دارد، برای یازدهمین بار به مسابقات قهرمانی جهان پای گذاشته و در 10 دوره اخیر همواره یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات بوده است. آرژانتین در سال 2013 در جام پان امریکن تمام تیم‌ها را با نتیجه سه بر صفر شکست داد تا نشان دهد تغییراتی در این تیم به وجود آمده است.

ولاسکو، سرمربی کنونی آرژانیتی‌ها در سال 2011 سرمربی تیم ملی ایران شد و با این تیم به دو قهرمانی در آسیا رسید و این تیم را برای نخستین بار به لیگ جهانی هدایت کرد. موفقیت‌های ولاسکو با والیبال ایران یک بار دیگر نام او را در جهان مطرح کرد تا جایی که آرژانتینی‌ها برای نجات والیبال خود خواستار حضورش در تیم ملی این کشور شوند. ولاسکو هم که به گفته خودش احساس دین به وطنش داشت قرارداد خود با تیم ملی ایران را فسخ کرد و هدایت آرژانتین را بر عهده گرفت.

آرژانتین یک بار در جام جهانی 1998 سه بر صفر ایران را شکست داده و یک بار هم در انتخابی المپیک پکن با حساب 3 بر یک برنده شده، اما در جام جهانی 2011 این ایران بود که طی دیداری مهیج و تماشایی نهایتاً موفق شد 3 بر 2 حریف قدرتمندش را شکست بدهد.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در این مرحله از رقابت‌های قهرمانی جهان روز شنبه از ساعت 22:50 به مصاف لهستانِ میزبان خواهد رفت.



تاریخ : جمعه 93/6/21 | 10:39 صبح | نویسنده : علی اصغرزاده | نظر

  • paper | آنکولوژی | اخبار وب